close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

האם צ'אט בוט מגביר פעילות עסקית ומכירות?

מערכת שורשיד שבט, תשפ09/02/2020

מהו צ'אט בוט לעסקים והאם הוא יכול לעזור לפעילות העסקית שלכם?

תגיות:
אין ספק, בימים כה דיגיטליים וגם תחרותיים למדי, יהיה תמיד הצורך להקפיד על תודעת שירות גבוהה, על מוצרים מעולים שקולעים למטרה וכמובן, גם על דרכי התקשרות אפקטיבית עם הלקוחות. ייתכן כי צ'אט בוט הוא בדיוק מה שהעסק שלכם מצריך?
נתקלתם לאחרונה במושג הנקרא Chat Bot ולא הבנתם במה מדובר? בואו נבין במה צ'אט בוט יכול לסייע לנו, נדבר על הגברת הפעילות העסקית. אנחנו נמצאים בעיצומו של עידן דיגיטלי ביותר, כזה המצריך מאיתנו פעילות עסקית שקופה ומכבדת אל מול הלקוח, אך גם מאוד יעילה. מדוע? מאוד פשוט, לצרכנים כיום מוצעות כמעט אין-סוף אלטרנטיבות.

כיצד
תופסים את תשומת לבו של לקוח פוטנציאלי?

נוסף על כך שללקוחות כיום מוצעות המון אלטרנטיבות, לקוחות פוטנציאליים אשר נכנסים לאתר האינטרנט או לאפליקציה שלכם, בדרך כלל מסיקים מסקנות תוך שניות. הם מתרשמים מהעסק או מהשירות בזמן מאוד מהיר. אז כיצד תופסים את תשומת לבו של הלקוח הכי מהר ובאופן הכי אפקטיבי?

מומחי שיווק באינטרנט, כעת יקפצו ויצעקו צ'אט בוט לאתרי אינטרנט עסקיים. בין אם אתם מוכרים מוצרי יודאיקה ותשמישי קדושה, תכשיטי יהלומים או בגדים, תמיד יהיה חשוב להקפיד על מערכת יחסים מכבדת, יעילה ואפקטיבית עם לקוחות בית העסק. באמצעות תקשורת דיגיטלית מאוד מדויקת, כמו צ'אט בוט לעסקים מכל הסוגים, תוכלו לתפוס את תשומת לב הלקוח תוך שניות בודדות. הלקוח נכנס לאתר? מיד יקפוץ חלון קטן (שניתן לעצב לפי סוג העסק) עם נציג וירטואלי. מקסים.

הורדת אחוזי נטישה של אתר האינטרנט
לפני שנציין את הדרכים להטמעה נכונה של צ'אט בוט באתר או באפליקציה שלכם, חשוב להזכיר כי מדובר בנציג וירטואלי המבוסס על בינה מלאכותית. במילים אחרות, יש ביכולתו של הנציג הווירטואלי "לאלתר" תשובות לשאלות רבות ומגוונות, על ידי למידה של מילות מפתח מסוימות. ביטויי חיפוש (מפתח) אלו, נלקחו מהאינטרקציות הקודמות עם הלקוחות שלכם.

חשוב להבין, מדובר בשינוי מהותי בדרכי ההתקשרות עם הלקוחות שלכם, תוך שאתם בעצם מספקים להם מערכת רב-ערוצית עבור תקשורת אחידה ונטולת הפרעות או עיכובים. כידוע לכולנו, עיכובים מיותרים במתן שירות או סיוע מקצועי, פשוט יגרמו ללקוחות שלכם לנטוש את האתר או האפליקציה מהר. כיום, אנשים מצפים לסיוע מקצועי, וכדאי שהוא יגיע ללא עיכובים מהותיים.

כיצד מטמיעים צ'אט בוט למקרה הספציפי שלכם?
בהחלט אפשר לנסות ולאפיין צ'אט בוט עסקי בעצמכם ולגמרי לבד, אך קחו בחשבון שבחיים, כמו בחיים, יש אנשי מקצוע מומלצים בכל התחומים. את הצ'אט בוט מבוסס בינה מלאכותית, שיכול לעבוד בצורה אחידה בכל ערוצי התקשורת בעסק שלכם, אנו ממליצים לאפיין עם חברת קומבוקס (CommBox).

כשתטמיעו את הצ'אט בוט עם קומבוקס, תוכלו להנות מכך שכל האינטראקציות יתבצעו מתיבת דואר אחת חכמה. דבר זה מבטיח זמינות כמעט מיידית ללקוחות, מתן מענה מהיר ושירות ללא דופי. זכרו, תהליכי אוטומציה עסקית עשויים לחסוך בעלויות תפעוליות רבות. למעשה, אתם משאירים את הנציגים והלקוחות שבעי רצון לאורך זמן. אין ספק, מורגש שינוי באופן בו חברות ועסקים מקיימים מערכות יחסים עם לקוחות.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה